plus!

Har haft riktigt mycket tid över nu på morgen så tänkte att jag kan ju skriva lite här innan jag går till bussen. Gick upp en timma innan jag ska gå men endå var jag klar på en kvart. Förstår inte hur jag lyckades. I och för sig har jag inte sminkat mig för idag på håltimman ska jag, Bella & Lisa upp till plus och bli stylade, både hår och sminkning och ta före och efter bilder. Ska bli kanon kul! Så bilder får ni se ikväll :)

Igår kom Ronja hit, känns som att vi aldrig träffas fast vi gör det någon gång nästan varje dag. Men oftast blir det inte så länge, utan våra kvällspromenader när vi pratar igenom dagen och sen går hem. Man hinner inte så mycket mer eftersom det är skola dagen efter. I varje fall kom hon hit igår och satt inträngd i ett hörn när jag och Felicia tog grissprutan. Ett steg närmre sprutan var hon ju i varje fall? Haha. Hade inte alls ont efteråt igår & inte så hemskt jätte farligt idag heller faktiskt. Visst känns det ltie i muskeln men det är inte värre en lite träningsvärk. Sen gick vi på våran kvällspromenad och igår hängde även madde med ut lite.

Nu är det tjugo minuter kvar tills jag ska gå, kanske ska försöka äta frukost för en gångsskull. Hade kost teori på idrotten igår i en och en halv timma. Och som jag uppfattade det så kom hon bara fram till att frukosten var väldigt väldigt viktig. Jag klarar mig kanon utan men kanske är det lika bra att försöka. Ska dock äta lunch efter första lektionen.

/ Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0