E+L+G underbart

Idag är jag med Lisa och Emelie och det är mysigt gånger tusen. Började med att jag och Lisa fikade på johans och fixade med projektet sen kom emelie och sen emma och becca och även jonas en stund. Mysigt time ! Åkte sen och köpte hårfärg och nu är som sagt emelie och lisa här och vi färgar emelies hår, lyssnar på msik och äter chips och själv kollar jag på bilder och tänker lägga upp några på söttjejerna och mig sen i sommras !

Idag har jag och Daniel 10månader och det är de bästa 10 månaderna i mitt liv. Jag älskar dig mest i hela vida världen. DU är bäst älskling :) <3











PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad söta ni är tillsammans och vad roligt ni verkar ha! Var rädda om varnadra och er vänskap.

2010-11-11 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0