kanon vecka !

Veckan har varit helt underbar! Världens bästa klass i världens bästa stad, bättre kan det inte bli :D Jätte mysigt vandrahem, kvällsfikor, skräpmat, massor av uno spelande, godislek " lisa du måste ha ätit upp mig ! " haha, massor av dagar på stan, köpcenter och många olika studiebesök tråkiga till bra och till en helt sjuk teater. DE juckade på frihetsgudinnan! va fan är det liksom ? haha . Ja mer vet jag inte hur jag ska förklara jag kommer leva på de här dagarna väldigt länge. Att bara vara en tjejklass är väldigt kul har vi varje fall konstaterat den här veckan. Vi är så fina i orden och alla är så väldigt mysiga. Jag älskar min klass :) Idag har vi i varje fall kommit hem och det är också helt okej skönt för jag har saknat min pojkvän fruktansvärt mycket plus att jag är helt slut! är så trött att jag skulle kunna börja gråta nu och jag har ingenting att gråta för? Kan ni förstå hur trött jag är då ?
imorgon är det i varje fall studiedag, jätte skönt och sen börjar praktiken i tre veckor. Men imorgon kommer min ronja hem :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0