lite arg, lite stressad, lite trött, lite glad och mycket kär

ungefär så är mina känslor förtillfället. Sitter och skriver på maddes dator. Helgen var helt klart kanon men vissa saker kunde jag gärna ha sluppit så som att min dator inte längre går att skriva på! Någon har spilt öl på mitt tangentbord och det är riktigt surt faktiskt, och måste säga att om människan såg när det hände så är jag riktigt arg och besviken, det var bara nära kompisar och man ber om ursäkt om man gör något sådant! Jag har också ett fint rött sår på hakan som gör ont, sen två personer släppte mig i golvet :d haha. kul i efterhand men ont som pip då..
Imorgon ska jag söka jobb, känner mig stressad hela tiden och endå har jag ingenting att göra men det är för att jag inet har några pengar alls, så imorgon händer det..
Imorgon ska jag också jobba på yrkesmässan eller gymnasiemässan, kalla vad ni vill, tillsammans med gröhn blir nog kul. Torsadg blir det till att fota lite på plus modevisning :)
Jag längtar lite till nästa vecka också då vi mode design tjejer drar oss till stockholm måndag till torsdag, det blir suveränt :D
Själv har jag endast sex dagar kvar i skollan den här terminen eller alla i klassen har det och det är ju nästan ännu bättre faktiskt ! <3
Nu ska jag försöka samla ihop alls isär dragna tjejer på en fika och hoppas att det är någon som tycker det låter bra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0