Dag 6 .

Typ av killar jag faller för.

Jag vet faktiskt inte om jag har någon "speciell" typ bara så där. Jag tror faktiskt inte det, Men jag kan inte tänka mig att ha någon annan än Daniel och just därför så blir han min typ :)

Fick också en förfrågan om vad jag ska hitta på i sommar och allt är inte bestämt än men vi har en hel del olika alternativ. För det första fyller jag 18 vilket är nästan huvudpunkten på hela sommren skulle jag tro ;) . Sen blir det Alanya med många söta flickor. Peace and love står på alternativs listan och även en hel del olika campingar, Kommer blir Kanon!

Kommentarer
Postat av: Wickan

Vilka ska du åka med till Alanya?;)

2011-02-12 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0