Dag ett .




Tio saker om mig själv:

Ett: Jag har så otroligt många drömmar, både små som stora.

Två: Jag älskar stan men det finns nog inget ställe som är bättre än tenhult. Hur trött man än kan bli på stället och hur lite det ens finns att göra så kommer stället alltid stå mig närmast hjärtat. Det är stället med alla minnen, allt underbart gammalt folk och en håla där man kan göra precis vad man vill och se ut hur som helst utan att något bryr sig.

Tre: Jag saknar orienteringen men är för lat och har för lite tid till att ta upp den igen.

Fyra: Jag får dåligt samvete väldigt lätt och har det inprincip varje dag.

Fem: Jag älskar inredning och att hålla på med design.

Sex: Jag ångrar en hel del i mitt liv, men det jag ångrar mest är att jag inte tagit kärlek på större allvar. Det är för värdefullt för att bara leka med.

Sju: Som de flesta andra så håller jag aldrig mina nyårslöften mm.

Åtta: Jag älskar mina nära och kära något enormt och får alltid dåligt samvete över att jag inte träffar dem tillräckligt ofta och för att jag inte finns där och visar att de har så stor del utav mitt hjärta.

Nio: Jag är extremt rädd för döden och allt runt omkring så som sjukdomar, höjder, katter ;) mm.

Tio: Min farmor har alzheimer sjukdom vilket har tagit väldigt hårt på mig och jag är otroligt rädd för att jag själv ska få sjukdomen och att min familj ska få uppleva vilket jag och min familj upplever idag.

Hittade en bild på mig själv i brunt hår så tänkte att jag slänger upp den med som ett bevis på att jag faktist har vågat förändra mig en gång i mitt liv :)


Kommentarer
Postat av: Fiiis.

Du säger att du inte förändrats alls, men jag ser knappt är detta är du. Plus att jag gillar den irriterade I Love daniel ikonen :) Gulligull:)

2011-02-02 @ 21:57:40
URL: http://misssgreeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0