Dag fem .

Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu. SOMMARSOMMARSOMMAR !

Finns det något mer självklart? :) Sommaren är helt klart det bästa som finns så nu när det är kallt och fult ute så kan man ju nästan inte vilja ha något annat än sommar? Tänk er att gå ut där marken och träden är gröna, blommorna blommar, klar blå himmel och en strålande sol ! Så mycket bättre än det här tråkiga regninga vädret som inte kan bestämma om det ska regna eller snöa. Jag vill bada i vättern, jag vill äta glass på piren, jag vill steka vid hamnkanalén, jag vill vara ute sena nätter i bara klänning och bli uppbiten av mygg.. haha. Det är ju bara några tråkiga månader kvar innan det börjar bli bättre :D


Men just nu nu nu nu nu vill jag ha en puss av mannen som sitter brevid mig :)




Va vore jag utan dina andetag <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Har du planerat något för sommaren än?;)

2011-02-07 @ 23:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0