Dag fyra .

Mina mål/drömmar/önskningar.

De är så oerhört många och en del går inte ens ihop tillsammans. Men de största mål, drömmar och önskningar är att jag ska få en bra familj med söta små ungar, ett fint ställe att bo på som vi själva ritat, att jag ska få en bra karriär med något jag tycker är riktigt roligt. Jag önskar att vi inte ska råka ut för någtra olyckor eller drabbas av några sjukdomar. Jag vill få friska barn. Jag önskar att mina lår och rumpa blir fastare medans min mage ska bli mindre. Jag önskar att jag hade långt blont hår med bra kvalité. Jag önskar jag hade långa naglar. Jag drömmer om att få åka jorden runt och uppleva allt mellan himmel och jord i de olika länder som finns. Jag drömmer om att ha mycket pengar och alltid kunna köpa det man vill ha eller behöver.


Och just just just just nu önskar jag att det går bra på jobbet ikväll.


Det finns så mycket man vill, både små som stora saker. En del orealistiska och en del som faktiskt går att uppnå. Jag är mycket nöjd med hur jag lever mitt liv. Men mål, drömmar och önskningar måste alla få ha.



Nu ska jag äta frukost och om någon timma ta mig in mot staden för att jobba. Igår gick det bra bra och vi får bara hoppas på att det gör detsamma idag !

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad jobbar du med?

2011-02-05 @ 14:36:05
URL: http://fridasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0