Dag sju .

Jaa, Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon...

Jag skulle helt klart ha sparat den större delen av pengarna tills jag blir äldre, så att det skulle finnas pengar ifall det skulle behövas. Jag skulle också ge lite pengar till min kära familj för att vara snäll. Jag skulle investera ett helt nytt innehåll i min garderob. Åka utomland. Köpa en ny dator som har fungerande tangentbord. Kanske skulle jag köpt mig en bil? de sista månaderna på året kommer ju faktist innehålla körkort. Sen skulle jag köpa något riktigt riktigt fint till danne, bara för att visa att han betyder så mycket som han gör. Kanske skjortan han vill ha ? haha ;) Drömma går ju..



Helgen är fullproppad med tjejmiddag för Gröhnis som fyller 18, fest för amanda och lisa som också fyllt 18. Sen blir det även bowling, plugg och bad. Det blir en hel del.



1) Jag ska åka med Lisa J, Lisa G, Emelie, Ronja & Bella. Men sen kommer även flera andra tjejer att vara där nere samtidigt som oss vilket kommer bli kanon ! Fast det är bara jag och Lisa J på ett hotell de andra bor på det brevid.

2) Du har helt rätt. Och det blev inte matte tillslut, utan det blev sömnad. Det känns bra och det kommer bli bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0