Dag tre .

Min favorit årstid är definitivt ingen svårt att svara på. Det är helt klart sommaren! När man slipper sätta på sig en massa tunga och jobbiga kläder för att gå ut utan istället bara sätta i fötterna i ett par sandaler och gå över vägen till vätterstranden. Dessutom känns det som en mycket gladare tid. Alla känns mycket mer glada då än på vintern. Pigga med för den delen. VIlket alltid är mycket posetivare. Alla sena kvällar då man är ute utan att ens vara trött att kunna sitta på stranden utan jacka och bara vara med de nära och kära. Nej helt klart så är sommaren bäst! Och det blir ju bara bättre genom att jag faktiskt fyller på sommaren. ALLT ÄR BRA PÅ SOMMAREN !



Måste även tillägga att jag fick en mycket snygg bild till min telefon imorse. En bild på far min och Kevin Borg på krogen. Underbart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0