Dag två .

En person jag vill träffa just nu:

Jag har faktiskt ingen aning, fick jag välja precis vad som helst så skulle jag troligtvis välja att träffa min farmor som den farmor hon än gång var. Men det vet jag är omöjligt.

Jag skulle också gärna träffa Åsa, bara för att det är så sjukt länge sen och för att hon är en underbart go människa :) Så det får nog bli svaret på dagens, Åsa. Förhoppningsvis så blir det av snart. Båda är lika dåliga på att höra av sig och när vi bestämmer något blir det aldrig av. Men nu tror jag faktiskt att det är dags att vi får det här till att gå igenom. Jag menar Borås? Hur långt bort ligger det igentligen..

Det här var Åsa sist jag träffade henne.              
                          

  

Och det här är Åsa nu.



Ni ser ju hur länge sen det är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0