Dag nio .

Bild på mig och min bästa vän.

Jag har inte bara en bästa vän. Alla mina närmsta är mina bästa vänner. Alla är de bra på olika sätt och jag älskar de alla lika mycket. Oavsett hur vi än glider ifrån varandra och sen kommer tillbaka så kommer de alla vara de som står närmast mitt hjärta. Just nu så är det väl dock så att Gröhn och Daniel är de två utav de bästa som står mig närmast. Jag tycker det är synd att allt blivit som det blivit för ni är bra allihopp. Jag önskar att relationerna till mina vänner ska vara som förut. Jag saknar er. Men kom ihåg att ni ändå alltid finns i mitt hjärta.











Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Daniella

Kan du inte berätta lite mer om dom?:P

2011-03-12 @ 23:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0